Nekad Ojje | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ojje

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198895237689/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Ojje#7664

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär jobbade tidigare som bilmekaniker och trivdes jättebra med sitt jobb. Han hade familj och en hund. Hans flickvän Kristina lämnade honom och hans dotter när hon bara var ca 3 månader gammal. Han har aldrig träffat Kristina efter det men hörde senast att hon var i Köpenhamn. En gång när han skulle köra sin dotter till dagiset så stannade de vid ett rödljus, när det blev grönt körde han men en gammal kvinna såg inte att det var rött och körde rakt in i bakre högersidan på bilen. Den gammla kvinnan och pappan klarade sig bra men dottern avled i ambulansen påväg till sjukhuset. Bara några månader senare blev hans hund diagnotiserad med cancer och avled endast en 3 veckor efter. Min karaktär heter Otto Granfors och är 26 år gammal. Otto älskar allt som har med en motor att göra, till exempel bilar, motorcyklar eller fyrhjulingar. Just nu har Otto en väldigt tuff period i sitt liv och hoppas kunna hitta bättre vägar i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med bra RP, jag kommer inte att vara otrevlig mot folk utan anledning, sen kan det vara något scenario så min karaktär blir irriterad eller arg, men jag kommer inte vara otrevlig i till exempel Discorden eller liknande där folk inte gjort mig något. Om någon ber mig om hjälp IC eller OOC så kommer jag göra allt jag kan för att hjälpa till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra social rp och utvecklade scenarion som leder till roliga stunder där båda parterna har kul! Jag strävar efter en socialt utvecklad rp inom det kriminella som inte handlar om att skjuta som första väg, snarare sista. Detta kommer göra att jag hjälper till och utvecklar den sociala rpn och rpn generellt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Allt handlar inte om att vinna hela tiden, om du är i ett scenario ska du tänka på att det du gör även ska vara kul för motpartens del. Annars blir rpn väldigt enformig och ganska tråkig om alla bara vill vinna hela tiden, det är inte hela världen om man förlorar ett scenario, i slutändan spelar vi för att ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom vänner och twitch, jag har spelat på servern förut och tycker att det är riktigt roligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka