Nekad Ojje | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ojje

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Ojje#7664

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär jobbade tidigare som bilmekaniker och trivdes jättebra med sitt jobb. Han hade familj och en hund. Hans flickvän Kristina lämnade honom och hans dotter när hon bara var ca 3 månader gammal. Han har aldrig träffat Kristina efter det men hörde senast att hon var i Köpenhamn. En gång när han skulle köra sin dotter till dagiset så stannade de vid ett rödljus, när det blev grönt körde han men en gammal kvinna såg inte att det var rött och körde rakt in i bakre högersidan på bilen. Den gammla kvinnan och pappan klarade sig bra men dottern avled i ambulansen påväg till sjukhuset. Bara några månader senare blev hans hund diagnotiserad med cancer och avled endast en 3 veckor efter. Min karaktär heter Otto Granfors och är 26 år gammal. Otto älskar allt som har med en motor att göra, till exempel bilar, motorcyklar eller fyrhjulingar. Just nu har Otto en väldigt tuff period i sitt liv och hoppas kunna hitta bättre vägar i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra social rp och utvecklade scenarion som leder till roliga stunder där båda parterna har kul! Jag strävar efter en socialt utvecklad rp inom det kriminella som inte handlar om att skjuta som första väg, snarare sista. Detta kommer göra att jag hjälper till och utvecklar den sociala rpn och rpn generellt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska spela på så sätt så att båda parter har ett kul scenario och inte bara spela för sin egna vinning. Man ska kunna ta en förlust oxå, det handlar inte bara om att vinna hela tiden, i slutändan spelar vi för att ha roligt o då måste man även tänka från motpartens perspektiv.

Hur hittade du Unive? Polare

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka