Accepterad Ojje | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ojje

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198895237689/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Ladehoff

Vad är ditt discord namn? Ojje#9875

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär jobbade tidigare som bilmekaniker och trivdes jättebra med sitt jobb. Han hade familj och en hund. Hans flickvän Kristina lämnade honom och hans dotter när hon bara var ca 3 månader gammal. Han har aldrig träffat Kristina efter det men hörde senast att hon var i Köpenhamn. En gång när han skulle köra sin dotter till dagiset så stannade de vid ett rödljus, när det blev grönt körde han men en gammal kvinna såg inte att det var rött och körde rakt in i bakre högersidan på bilen. Den gammla kvinnan och pappan klarade sig bra men dottern avled i ambulansen påväg till sjukhuset. Bara några månader senare blev hans hund diagnotiserad med cancer och avled endast en 3 veckor efter. Min karaktär heter Otto Granfors och är 26 år gammal. Otto älskar allt som har med en motor att göra, till exempel bilar, motorcyklar eller fyrhjulingar. Just nu har Otto en väldigt tuff period i sitt liv och känner inte för att varken träffa nya människor eller sina nära och kära.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med bra RP, jag kommer inte att vara otrevlig mot folk utan anledning, sen kan det vara något scenario så min karaktär blir irriterad eller arg, men jag kommer inte vara otrevlig i till exempel Discorden eller liknande där folk inte gjort mig något. Om någon ber mig om hjälp IC eller OOC så kommer jag göra allt jag kan för att hjälpa till.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kollat på COSMO_BT lite grann och det verkar som en sjukt bra server med ett väldigt trevligt community. Ni har verkligen lagt ner tid för att det ska bli så bra som möjligt. Det verkar vara som en väldigt lugn och med det jag har sätt så är de flesta väldigt trevliga och gör saker på ett simpelt men bra sätt.

Hur hittade du Unive? Första gången jag hörde om Unive såg jag Cosmo på TikTok och det såg ut som en väldigt bra Rp server så jag tänkte att jag vill verkligen spela på denna servern och med detta communityt!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Otto vill väldigt gärna bli bilmekaniker och få jobba med bilar och hjälpa folk reparera och styla sina fordon. Allt från att sätta på feta 19'' fälgar till att reparera en pajad motor. Otto har också alltid drömt om att bli polisman sen han var 8år gammal så det vore också väldigt roligt för då får jag hjälpa människor som har problem och göra samhället säkrare och tryggare för medborgarna.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill vara med och spela Rp på servern för jag tycker att den verkar jättebra! I framtiden hade det varit roligt att få vara med och kanske utveckla servern på olika sätt och vis och få vara med och utveckla communityt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte längre men jag brukade spela på en server som heter LucidCityRP förut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka