Accepterad Ojje | Ban överklagan (Widen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ojje

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198895237689/

Ditt Hex-ID: 110000137ba8a39

Vad är din discord tagg? Ojje#9875

Vem var det som bannade dig? Axeeeo

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft, copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sladdade körde lite fort framför polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och massa andra hade anordnat street race på motorvägen vid Ikea, sen när vi skulle börja så kom det poliser och försökte blockera oss men vi körde ändå, sen åkte vi till Sandys flygplats istället men då kom det också poliser, då körde vi runt på motorvägen och raceade och struntade i polisen, många blev stannade och körde ifrån, vissa blev tagna. Sen splittrades alla igen och jag blev kvar med en kille i en M2a, vi körde runt på motorvägen och hade kul, sen såg vi att en kille hade blivit stannad och vi åkte och kollade, jag åkte och ställde mig bredvid polisbilen, sen gjorde jag en u-sväng drift och åkte och kollade för jag såg att en Volvo hade krockat med en Corvette, då ställde sig min kompis och snackade med polisen medans jag hade lite kul och sladdade på andra sidan vägen, sen började jag köra mot tillbaka till Ikea och såg att dom följde efter och då var det bara och tuta o köra då jag inte hade något körkort, hade även ett basebollträ i bilen så kände att jag inte kunde stanna-

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte om jag tycker att det var en felaktig ban för jag sladdade faktiskt nära polisen, med denna överklagan ville jag mest be om ursäkt för mitt beteende, jag har verkligen lärt mig en läxa och det kommer absolut inte hända igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bara fått en felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället för och drifta och köra fort medans min polare snackade med polisen så hade jag kunnat ställa mig antingen bredvid honom, åkt därifrån eller ställt bilen på andra sidan vägen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en stor läxa. Jag lovar att jag kommer inte göra om det igen och jag har verkligen lärt mig en läxa. Jag ber om ursäkt för mitt beteende och som sagt det kommer inte att upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka