Accepterad Ojje | Ban överklagan [lil,spooky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ojje

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198895237689/

Ditt Hex-ID: 110000137ba8a39

Vad är din discord tagg? Ojje#9875

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 7 dagar (En vecka)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc, "laddas inte in för mig"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag (utan att tänka mig för) råkade säga till min kompis att spelet inte laddades in och kunde därför inte se så mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hittade en kille som också var ny i staden som jag, han hade också problem med att kartan inte renderades eller laddades in.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag säger inte att det var en felaktig avstängning jag tycker bara att det är lite lång tid för ett litet misstag som inte ens var meningen. Eftersom jag inte blivit avstängd tidigare från servern och det var ett misstag det jag gjorde och inte med flit så jag tycker inte en vecka är rättvist. Eftersom det var första gången så tycker jag att ca 24h är mer rimligt än en hel vecka.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka mer att få hjälp i discorden istället för in-game men som sagt jag tänkte inte mig för för jag var koncentrerad på att inte krocka då jag inte såg ett dugg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag mot all förmodan blir unbannad eller får kortare straff så lovar jag att jag kommer tänka mig för med vad jag säger och att inte prata OOC in-game. Om jag behöver hjälp med något ska jag vända mig till discorden istället. Jag ber om ursäkt och det kommer inte att hända igen :)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka