Nekad Ojje | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ojje

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver ladehoff

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2006

Vad heter du på discord? Ojje#9875

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 16.00-23.00
Tisdag 16.00-23.00
Onsdag 16.00-23.00
Torstag 16.00-23.00
Fredag 16.00 till 23.00-03.00
Lördag 11.00-03.00
Söndag 11.00-01.00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive i ca 1-2 månader och jag måste säga att det är den bästa servern jag har spelat på!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till att alla blir rättvist behandlade, om någon gör fel skulle jag ge personen antingen en varning, kick eller svban beroende på vad personen gjort för fel. Jag tycker Unive är en väldigt bra server och jag vill att den ska fortsätta vara så bra som den är och att få den till att bli ännu bättre och untvecklas som community. Jag skulle även utveckla min egna Rp. Om jag blir servervakt så skulle jag få mer makt och kunna banna personer i upp till en timme, men det ska man ALLDRIG utnyttja för det leder till indragna roller direkt och andra straff.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill kunna ta saker i egna händer om en person gör fel så kan jag ta saker i egna händer och kicka personen eller ge den en svban beroende på vad jag anser att personen gjort för fel och vad för straff den förtjänar. Jag vill kunna hjälpa till att utveckla servern och se till så att spelarna följer reglerna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer se till att spelarna på servern följer reglerna och att alla blir rättvist behandlade. Om en person gör ett litet fel så kan jag till exempel ge personen en varning och säga till personen att det den gör är fel och berätta hur den ska göra istället för att utveckla sin och andras Rp. Om personen inte lyssnar och inte följer detta så beroende på hur grovt fel den gör kan jag antingen ge en 60 min genom /svban (id) (anledning) eller om jag anser att det är ett grovt regelbrott som till exempel duping eller liknande så tar jag kontakt med staff och ser till att personen för vad hen förtjänar

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag kommer att se till att spelarna på servern följer reglerna och Rpar på ett bra och roligt sätt och inte bara spelar för makt och pengar vilket anses som powergaming. Jag rollspelar som kriminell och då ser jag väldigt mycket regelbrott väldigt regelbundet och jag tycker att det är synd hur andra ska dra ner ens egna Rp nivå, förstöra den och ta bort lusten att spela. Jag själv har en bra Rp och kommer kunna vara en förebild för andra så att de kan utveckla sin Rp och även utveckla servern.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill få bort den dåliga Rpn och se till att det är bra Rp på Unive och alla kan ha roligt. Jag som kriminell ser mycket regelbrott som combatloggning, meta, powergaming och liknande och tycker att det är synd att nästan alla som gör detta kommer undan på grund av till exempel att de gör /spawnmenu vilket inte syns i loggsen så då kan de inte banna personen pågrund av brist på bevis. Jag vill att alla nya ska känna sig välkomna på Unive, de ska bli rättvist behandlade och om någon behandlar en dåligt ska åtgärder tas.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag tror att de viktigaste kommandon som servervakt är /svban (id) (anledning), /dv (radius) /kick /toggleid

Är du whitelistad på serven? Ja, sedan den 7 september

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivigt felaktigt bannad nån gång och dem blev bortagna samma dag, jag har klipp på båda. Den ena var när vi tjafsade med några sen hade de ringt polisen och då när snuten kom så hoppade vi in i bilen och körde iväg, när vi bärjade köra iväg drog snuten fram en mp5a och då hade jag redan börjat köra så då kunde jag inte stanna. Jag blev bannad för powergaming, fearrp och den blev borttagen typ efter en kvart när jag visade klippet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, jag spelar bara på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka