Nekad OHAAAAA | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OHAAAAA

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879936174/

Ditt Hex-ID: 11000013f5b2463

Vad är din discord tagg? CHOKLADböll#4966

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft och powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag åkte upp med en Audi RS 7 på ett berg när den är så dyr och lyxig. Den är absolut inte gjord för det och de vägarna upp på berget är så dåliga så knappt en offroad bil skulle komma upp på berget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var uppe på mount chiliad och njöt utav den fina utsikten. Var där och tog lite bilder och chillade bara.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en rätt ban då man absolut inte åker upp med en så dyr och lyxig bil upp på ett berg där det är hålor och ojämn väg upp till berget. Jag vet att jag gjorde fel och jag kommer att ändra på mig och ta en annan bil i fortsättningen. Jag powergamade då man inte gör så verkligheten och sunt förnuft då man måste vara mer realistisk som jag inte var i det scenariot.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej några

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut, Jag skulle inte tagit en sån dyr och lyxig bil upp på ett berg. Jag skulle valt en annan bil t.ex. min Chevrolet silverado

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, att inte ta den bilen eller någon liknande bil upp dit.

Har du läst våra regler? Ja

Tyvär gjorde du fel och jag förstår att du ångar dig men jag tycker ändå att du måste sitta kvar din ban tills vidare men du kan göra en ny överklagan om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka