Nekad Oglet | Blacklist Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oglet

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 104 — Övrigt
Anledning: fuskar, silent aim
Personal: .william07.
Datum: 2025-07-19
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag satt och spelade Nordix med en vän från gänget när jag blir dragen av Zeno, William07 och Zyphe och de börjar att anklaga mig för fusk samt silent aim vilket inte stämmer över huvud taget. Jag försöker förklara att jag inte fuskar samtidigt som de pc checkar mig men hittar inget. Sedan ber de mig klicka på en länk som typ scannar min dator om jaga fattade det rätt. Då börjar de säga att de hittade fusk på min dator vilket är omöjligt flr att det finns inget fusk på min dator. Jag har ett fusk på min dator som är för roblox när jag hade någon macro på ett spel. så om de nu hittade någonting så var det de. De sa även att de hittade ett klipp på när jag fuskar från anticheatet men saken med klippet var är att på klippet har spelaren ped vilket jag inte hade under perioden jag blev bannad. KAN NI KOLLA PÅ BANBEVISET I DOKUMENTATIONEN DÄR SER NI ATT DET INTE VAR JAG PÅ KLIPPET?

Tar du ansvar för det som hände? Jag har inte fuskat så jag vet inte riktigt vad jag kan ta ansvar över men jag har tagit ansvar över de små bannsen jag fått under tiden jag har spelat på serven.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har inte lärt mig så mycket men jag vill bara spela på servern eftersom attt jag inte gjorde något fel.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag inte fuskade och jag vill så gärna komma tillbaka till communityn och ha roligt med vänner och andra samt kulla rollspela. När jag spelade var jag Grön spelare för ungefär hela tiden jag körde seriöst förutom när jag precis började och inte fattade så mycket om servern.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Om ni kollar på banbeviset så kan ni kalrt och tydligt se att det inte var jag på klippet Jag kan osså vissa klipps från när jah skjöt och där ser man att det klart och tytdligt inte är fusk (klippsen e från dagar innan jag blev bannad)

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Nån som kan kontakta 320 och kolla om han kan kika på beviset eller bannen. Vore jätte snällt?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka