Nekad Oglet | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oglet

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 104 — Övrigt
Anledning: fuskar, silent aim
Personal: .william07.
Datum: 2025-07-19
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var bannad för fusk i sen januari. Jag spelade nordix med en vänn o blev dragen av staffsi krim dc där de anklgade mig för fusk. Personligen så visste jag att jaginte fuskade men staffsen trodde att jag fuskade men aja. Jag hörde osså att de va en bannwipe på sistånde och undrar varför jag inte blev unbannad eller om ni bara missade mig. Undrar om ni kan lite på mig o ge mig en andra chans då jag kommer inte göra några saker som inte följer unives regler som fusk vilket jag var anklagad för.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar för alla små banns jag har fått innan men inte för den stora fusk bannen för att jag använde inga fusk saker. och kokmmer inte göra det. Men jag respekterar ändå att staffsen gjorde en ban för att de trodde att jag fuskade även fasst jag inte gjorde det.

Vad har du lärt dig sedan dess? De små bannsen jhar jag har tiddigare fått men inte p bannen jag fick. Jag har lärt mig att sakerna jag gör som inte följer Unives regler leder till konsekvenser som jag kommer undvika så mycket jag kan i framtiden om ni bara ger mig en chans

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att ni ska ge mig en chans för att jag fuskade inte och att jag kommer undvika alla regelbrott så gott jag kan. jag kommer även vara aktiv och bidra till en posetiv rp på servern så alla i scenariona ska vinna och ha kul. Jag har även kört mycket på serven och är villig att spendera lite pengar på ped o krim etc. Jag kommer äve natt bidra till att göra roliga senarion som jag kan skicka in till unive oddshots för att hjälpa till med univet tiktok konto samt communuty. Jag har också sett att det har varit en banwipe och skulle också uppskatta det jätte mycket om jag fick chansen att spela på servern med vänner igen. :)

Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har ett par shooting klipps från samma dag och några dagar innan som visart att jag inte fuskade på servern. om ni även kollar på banbeviset så ser ni att det inte var jag då spelaren på klippet hade ped vilket jag inte hade under perioden jag blev bannad.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

En sak till på ”Varför ska vi ge dig en till chans” när jag blev bannad så sa Hedgehog att han skulle unbanna mig efter ett tag om jag inte la upp montage vilket jag inte gjorde för att jag ville så gärna komma tillbaka till servern

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

jag skickar en länk till dig via discord PM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka