Nekad Oglet | Ban Överklagan [Redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oglet

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Ban-referens
biulcg — FiveM, Permanent
Anledning: fuskar, silent aim
Bannad av: .william07.
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag satt och spelade nordix från en i mitt in game gäng när jag blev dragen av zyphe, william07 till krim support av anledningarna att jag tydligen fuskade vilket jag inte gjorde. De pccheckade mig och hittade ingenting och jag hade inte hunnit radera något eftertsom att de tog mig dirrekt från nordix. Sedan visar dem ett klipp där en spelare som tydligen fguskar kör paintball men saken är att spelaren som körde i klippet hade ped vilket jag inte har. och sedan bannade de mig.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Om jag hade nu fuskat hade jag 100%gjort det men jag gjorde aldrig något fel

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? inte varit online antar jag för att det känns som att de bara tog nån fört att ha något att göra.

Varför ska vi ge dig en till chans? för att om ni dubbelcheckar så kan ni se att det kan omöjligt vara jag och att jag aldrig gjorde något fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Jag ser även att du har haft ped.

Med vänliga hälsningar,
Flasher
Unive Staff

Varför ska jag behöva betala om jag inte gjort nått fel?

jag hade ped för ungefär 1 och ett halvt år sedan men jag fick indragen ped så vid tiden jag blev bannad hade jag inte ped

Tillbaka