Nekad Oglet | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oglet

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440131579/

Ditt Hex-ID: 11000015834f5fb

Vad är din discord tagg? Oglet

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-08 174138.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem bannade tydligen mig för fusk vilkety jag inte gjorde. sen pcchecka dem mig o hitta inget dem vägrade visa klippet dem visade bara en bild på klippet där en spelare står o kör paintball men saken med klippet är att spelaren hade ped vilket jag inte har , jag har även inte kört paintball på jättelänge flrutom dagen jag blev bannad men dem sa att klippet var från några dagar sedan och då körde jag inte paintball

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde nordixlall med en grabb i alliansen sedan drar dem in mig i sup och ber mig screenshara för en pccheck vilket jag såklart gick med på för att jag inte har nått att gömma dem hitta inget och sedan visade dem ett klipp på en grabb som körde paintball men spelaren i klippet hade ped vilket jag inte har därför KAN DET INTE VARA JAGGGGG!!!! dem bannade mig från silent aim men om ni vill kan jag visa alla mina shooting klipps där inget ens nära ser ut som silent aim, jag missar mer än vad jag träffar så hur kan de då va silent aim

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja 100% jag hade inget med fusk och göra men dem valde ändå att banna mig för att ett klipp med en random grabb med ped tydligen fuskade OCH INTE JAG!!!!!!!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit pbannad för fusk för ungefär 1 år sedan, sedan fick jag en andra chans och blev unbannad och jag tog vara på chansen och har aldrig rört fusk sen dess. jag kommer aldig göra det heller. spelaren på klippet kan inte vara jag för 1 jag körde inte paintball då, 2 jag har inte ped, och 3 jag fuskar inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ingenting för att jag gjorde inget fel. dem bannade fel person. och om ni fattar att bannen va fel så vill jag gärna ha mina roller tilbaka (medlem o krim)

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för att jag inte gjort något fel dem bannade helt enkelt fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Det var fel person
Jag vet inte vad du har emot mig för du vägrar visa nått bevis och lyssnar inte när jag försöker förklara och sen blockar du mig på dc

Jag har lagt ner mycket pengar på servern och såhär slutar det för ni tog fel person

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Varför ska jag behöva betala för att bli unbannad när jag inte ens fuskade, jag fick ju en andra chans förut.

Hur är jag en risk för servern. Jag fick en andra chans och använde den väl. Jag har aldrig fuskat sen jag fick den chansen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka