Antagen Oglet | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oglet

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ditt discordnamn: Oglet

Ange ditt födelsedatum 8 April 2010

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staf för att jag vill vara med att försärka rpn på server genom att vara en del av staff teamet. jag har även varit staff förr så jag vet hur systemet funkar om inte nåt stort har ändrats.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att polismakten och sociala rpn ska förbättras på server för att poliserna har för mkt genom att dem sätter en in i fängelse utan konkreta bevis och har ingen sunt förnuft då dem åker brevid skottande bilar brevid när dem e ensama medans 5-10 bilar är brevid och skjuter.
Jag tycker och att den sociaala rpn är för låg folk bara åker upp till en och frågar vilka det är och sedan hoppar ut eller inte ens frågar och hoppar ut.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tyvker atyt vi ska dela upp oss i grupper och vissa grupper håller koll på olika saker. på så sätt kan vi vara utspridda och hålla koll på så mkt som möjligt och mycket effekrtivt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man ska inte göra olika bedömningar genom hur man känner personen och man ska vara bestämd och följa reglerna så bra man kan. man ska osså vara aktiv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag ska leva mitt privaral liv som vanligt men jag ska böja min rp tid med stafftiden så jag kanske gör staffa arbete 3 timmar om dan och 1½ timme rp bror på hur mkt aktivitet som händer ig

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelart på unive i ca 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit staff innan för ungefär 8 månader sedan och då var jag staff i typ 1-2 månader så jag vet hur utlägget fungerar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag skulle kunna jobba inom vilken som helst men jag vill göra dessa extra mkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka