Nekad OGKanelbulle | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OGKanelbulle

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240095559/

Ditt Hex-ID: 11000014c48a747

Vad är din discord tagg? Wesch121

Vem var det som bannade dig? Vaniix

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_5037.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fearrp har ingen bild e på telefon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några i Montana var i en bil och påväg till vårat gänghus nära gambinos hus sen när vi åkte dit så möte vi yakuza fem åkte rakt in i oss och skrev dsync och hoppade ut och riktade på oss och alla vi hade black screen vi kunde inte gjort någonting det var väldigt orättvist sen när vi hoppade ut kom en bil från Montana och började skjuta mot dem och dem sköt tillbaks sen hoppade jag ut och sköt en av dem sen sköt dem mig sen dog jag sen senare hoppade jag support så satt det sex av dem och en av mig och jag kollade klippet och man ser att dem försökte dsynca oss för att ge sig själva fördel och vi kunde inte gö något sen fick jag inte prata heller sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte för jag fick inte ens chans att prata i support utan jag blev bannad direkt typ tyckte att staffsen var partiska men vet inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag började med rp i 2022 fick jag bans men de var för ja var ny de senaste året har jag 2 bans och dem var felaktiga fick unban direkt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte hoppat ut och skjutit kanske bara tagit upp händerna jag hade blivit skjuten vi var i mitten av en skottlossning vi hade dött oavsett vad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka