Nekad OGKanelbulle | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

OGKanelbulle

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199240095559/

Ditt Hex-ID: 11000014c48a747

Vad är din discord tagg? Wesch121

Vem var det som bannade dig? Vanix

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_4956.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har varit bannad i 2 månader och Är på telefon kan har inte bild är bannad för fearrp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng Montana vi var jagade sen åkte en bil in i oss full fart och ingen av dem repade på skador utan bara oss i Montana gjorde det dem försökte kidnappa oss för dem visste att vi hade fått in ett inköp som dem ville ha, polisen kom och mer från Montana för att hjälpa oss men de var då oppsen började rikta och säga kom ut alla vi i Montana repade på skadorna för vi var med i en krock och Jesper satt i bilen och han var live på twitch för 100 tittare de ingen bra rp ifall han bara går ut utan att rpea och vi ska ju hjälpa visa att de är bra rp men dåsa iaf så hoppade vi ut i slut medans det sköts överallt och då blev några kidnappad alla håll i någon så ingen håll i mig då började jag rikta mot en för de var redan skottlossning så jag tänkte hjälpa och då dog jag ju men fortfarande sen i support sen var de 8 grabbar mot mig ensam så därför kunde jag inte ens förklara blev bara avbruten hela tiden och staffsen var på deras sida sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att de var en felaktig ban men de är väl som det är jag kan inte göra mycket det var ett jätte dåligt scenario av dem att köra in i oss sen inte rpea på skador sen får ja skiten när dem gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad tidigare men de var i 2022 när ja var ny till rp nu det senaste året har jag fått 0 bans typ

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hoppat ut medans dem gjorde och tagit upp händerna antar jag men folk sköt ju mot oss så de var ju helt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ta upp händerna i nästa gång detta händer så får vi ta det i support efter scenariot

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag ska vara ärlig när jag blev bannad la jag ut ett montage och jag vet att de var väldigt dumt och så många jag känner ja ut montage och blev unbannade jag har tagit ner den inte lagt på privat den är borta jag vill jätte gärna bara ha en andra chans de som hände den dagen var ett misstag och jätte måna har lagt ut montage och blivit unbannade förlåt ändå dock

Tillbaka