Nekad OGGZNORK | Ansökan till Servervakt [Axeeeo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OGGZNORK

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? OGGZNORK#7058

Ange ditt födelsedatum 24 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 11:00-01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? December 2021

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/oscar/Pictures/Sk%C3%A4rmbild%202022-07-09%20170423.png https://medal.tv/games/gta-v/clips/rE1u1-IZBWXn5/d1337GFHujNf?invite=cr-MSxTeW4sNTMyNjY3MjUs

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en som håller koll på sin omgivning att dom sköter sig. Dom åker inte runt och letar problem utan om dom träffar på problem så tar dom åtgärder efter det. Om ska vara opartiska och ska ha ett självförtroende och dom ska våga att banna någon som gör fel. Dom ska inte abusa sina perms utan dom ska använda dom på rätt sätt.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig då jag har varit server vakt innan och vet hur man ska vara som servervakt. Jag använder mina perms på rätt sätt och hjälper gärna till att serverns rp ska drivas framåt genom att banna och kicka folk som gör fel så dom lär sig. Jag är aktiv och kommer att hjälpa många med att lära sig reglerna då jag kommer att kicka och banna folk som bryter mot reglerna.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Trevlig i pms och man har bannat någon. Använder sina perms på rätt sätt. Bannar och kickar folk som bryter mot reglerna. Inte partisk i sina banns.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Det är att man tex gör /revive när man har blivit skjuten och sedan så börjar man att skjuta tillbaka fast istället skulle man varit död. Att man använder toggleid medans man rpar och då kan få en fördel i ett senario.

Nekad, till nästa gång kan du utveckla din ansökan lite mer.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka