Nekad OggleFlackish | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOB

Icke Medlem
Meddelanden
1,194
Reaction score
43
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vintocsgo/

Ditt Hex-ID: 11000013c7a2822

Vad är din discord tagg? MOB#5786

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 5 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft och Powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Staffs valde att banna mig för att jag bröt mot viktiga regler, vilket är sunt förnuft och powergaming. Jag tror också att staffs bannade mig för att jag förstörde andras roleplay experience, ännu en ytterligare anledning är för att jag inte spelade på en hög RP nivå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i staden i en bugatti veyron i väldigt höga hastigheter och stannade inte för röda ljus, det bröt mot många av reglerna, sedan parkera jag vid torgets garage och en sekund efter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, det var en korrekt ban eftersom att jag bröt reglerna och gjorde fel.
Jag var felaktig eftersom att jag bröt mot tre huvudregler, FailRP, Powergaming och Suntförnuft, så jag anser att det var jag som var Felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte tagit den bästa lärdom från mitt senaste ban vilket är bevis eftersom att jag blev nyligen bannad för att jag bröt mot tre huvudregler, FailRP, Powergaming och Suntförnuft. Men jag tror att det här har lärt mig mer eftersom att nu har det faktist gått tid och jag ångrar nu att jag faktist bröt reglerna sådär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat att göra motsatsen av att köra så hastigt, jag kunde istället ha kört mer lugnt och faktist följt reglerna helt och hållet (strikt). Jag kunde också ha tänkt på Powergamingen och suntförnuft. Jag borde helt enkelt bara att ha följt trafikregler och följt suntförnuft regeln.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att aldrig göra det jag gjort, jag har lärt mig att jag är beroende av Unive och älskar servern så jag kommer alltid försöka följa regler så detta aldrig händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka