Accepterad OggleFlackish | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOB

Icke Medlem
Meddelanden
1,194
Reaction score
43
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vintocsgo/

Ditt Hex-ID: 11000013c7a2822

Vad är din discord tagg? MOB (Öggle Flackar)#5786

Vem var det som bannade dig? Vilgot

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot regler och eftersom att Unive ska bara innehålla bästa RP möjligt så var dem tvungna och avsluta mitt dåliga beteende.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slog en kille som var uppkäftig medans jag var sur.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rättvis ban, jag gjorde alla möjliga fel och gjorde failrp + rdm.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig reglerna med powergaming och suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha druckit innan jag spelade och jag borde ha sovit istället, nu är jag knappt påverkad så jag kan faktist sköta mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig dricka igen när jag spelar.

Har du läst våra regler? Ja

Ber om ursäkt helt seriöst, min kompis förklarade nyss allt som hade hänt.

De Hjälper inte att skriva att du hade druckit då blir saken änu värre!!
Jag tycker den ska nekas men denna kan jag inte göra något med tyvärr!!

De Hjälper inte att skriva att du hade druckit då blir saken änu värre!!
Jag tycker den ska nekas men denna kan jag inte göra något med tyvärr!!
Vet, jag har nyligen vaknat och insett mitt misstag helt och hållet, jag gjorde fel och jag förtjänade att bli bannad.

VIlgot, jag är i alla fall ärlig och erkände problemet att jag hade druckit och jag har sagt nu att jag inte ska dricka igen när jag går nära datorn.

Jag vet helt ärligt inte heller vad jag ska mer tillägga för jag har erkänt mitt problem, bett om ursäkt för all problem och tid jag har slösat och gett och jag har lovat att inte dricka när jag ska spela.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka