Nekad OggleFlackish | Ban överklagan [EKen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MOB

Icke Medlem
Meddelanden
1,194
Reaction score
43
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vintocsgo/

Ditt Hex-ID: 11000013c7a2822

Vad är din discord tagg? MOB#5786

Vem var det som bannade dig? Christoffer Wanzel

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 18 timmar tror jag.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft och Powergaming. (Spelar dåligt och leker inte skadad)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde alldeles för fort i staden vilket egentligen är FailRP, det är ingen sådant verklig sak som händer så ofta, så anledningen är för att jag bröt regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt i staden väldigt fort, runt 150-250kmh och bromsade väldigt hastigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag gjorde var fel och jag kan erkänna det helt och hållet.
Dock så vill jag säga att jag "powergamea" inte, jag krockade faktist bara en gång och gjorde en reaktion åt krocket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den senaste gången jag blev bannad var för "powergaming" det har jag lärt mig av sen dess.
Varje gång jag har hamnat i en olycka eller liknande efter dendära avstängningen har jag slutat powergama på alla möjliga sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att köra lugnare i staden och snabbare på motorvägen istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer faktist ta hänsyn till hur snabbt jag kör inom staden och inte köra så fort.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka