Nekad Oggi223 | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oggi223

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199092299442/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Happy Ogge#6428

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär strävar efter att ha så kul som möjligt i livet med vänner och familj. Min karaktärs måtto i livet är att ingen ska stoppa mig för att göra det jag tycker är kul. Jag vill skaffa ett jobba med en bra miljö så jag kan känna mig som hemma. Jag kommer jobba sten hårt för att kunna ha så kul som möjligt. Min karaktär har ett riktigt stort intresse för biller och alla typar av fordon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem för att jag är en snäll person, jag är tacksam och jag gillar att hjälpa folk. Om t.ex nån skulle fråga om jag kunde hjälpa dom att putta bilen så skulle jag alltid hjälpt. Om det är nån som skulle behöva skjuts och om jag var i närheten så skulle jag kunna att erbjuda en skjuts. Jag tycket jag borde bli medlem för jag är bara allmänt en hjälpsam person som älskar att hjälpa andra

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan typ bidra med att donera mat till dom inte har pengar nog att köpa det själv eller om nån är skadad så hade gjort vad som helst för att rädda hens liv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte ska ha som måtto att bli rikast i servern. och att du kan både kunna ta en förlust och vinst i ett senario.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom mina vänner som tipsade om den. Och jag hade sett den innan på FiveM start

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka