Accepterad OggeTheToddler | Medlem ansökning [Mico]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OggeTheToddler

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199017746427/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Mr Fate#5295

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Bakgrund: Min karaktär heter Johan Göransson och han kommer från Unive han är 27 år gammal när han var liten så ville han bli polis eller ambulans förare eller räddningstjänsten han valde polis yrket för att han vill stopp den kriminaliteten på staden. När Johan var liten så dog hans mamma han var runt 6 år gammal hon dog av en flygplans olycka efter 2 år så dog en av hans bror av en bil olycka och när Johan var 16 år gammal så dog en annan av hans bröder av en skott i huvudet på ett bankrån men han lätt inte det förstöra honom utan han kämpa och kämpade och nu vill han bli polis för att kunna hjälpa folk och kunna göra planeten till en bättre plats
Känslor: Hans känslor är för Polis yrket och ambulans yrket och lite räddningstjänst yrket han har mest känslor för polis yrket och insatsstyrkan.
Intressen: Hans intressen är polis yrket mest om insatsstyrkan och piketen jobb

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är att jag vill skapa bättre scenarios med folk och ta servern mer på alvar. Även Skaffa mig ett polisjobb som jag kan vara i och där även göra grymt bra scenarios inom kåren och med andra. Och om jag blir polis så kommer jag bidra med mycket hög RP inom kåren och utanför kåren.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är för att det är en. Grymt bra server med höga RP scenarios och väldigt bra staffs som gör sitt arbete grymt bra. Sedan så är det så många som streamar på denna server och det är många som kör och säger att servern är bra.

Hur hittade du Unive? En vän sa det till mig för länge sen men nu vill jag börja rpa på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har väldigt många mål kan berätta några 1 bli mycket bättre på att rpa 2 att få mer seriöst spel och 3 verkligen leva mig in i spelat vilket jag vill att många andra ska göra 4 få server till att bli mycket seriösare och kunna typ rpa med nu kåren och få kåren att bli mycket bättre och mycket bättre och rolig rp inom polis eller så kanske min karaktär ändrar sig och bli krim och så vill ju jag kunna få krim rp mycket bättre så att det inte bara blir skjuta skjuta döda döda utan verkligen kunna utveckla rpn på server och kunna försätta där

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att kunna få mycket bättre rp som jag skriver kunna utveckla allas rp fför att senare kunna få server mer känd och mer känd och mycket seriösare rp om jag nu blir polis att kunna utveckla kårens rp och nu om jag blir krim så kommer jag göra allt i min makt för att få krim rp bättre så man kan prata med andra gäng så det inte slutar med begravning med vapen utan kunna få allt mycket bättre rp som sakt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället bara Unive

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka