Nekad OggeTheToddler | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OggeTheToddler

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199017746427/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Mr Fate#5295

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Bakgrund: Han heter Johan Göransson och han kommer från Unive och han är 27 år gammal när han var liten så ville han bli polis eller ambulans förare man han välde vid 18 års åldern att han ville vara polis han tycker jobbet är intressant och därför vill han bli polis. Närhan var lite så dog hans mamma när han var 6 år gammal och han hade 3 bröder 1 av dom dog i en bil olycka när han var 16 år gammal och en annan av hans bröder blev skjuten i huvudet på ett rån hans bror och han var när varandra nu ligger hans 2 brorsor och hans mamma i en kista men han lätt inte det förkämpa honom så idag så mår han bra att hjälpa folk och prata med folk samt jobba med dom hans dröm är att bli polis.
Känslor: hans känslor är Polis och ambulansen som han då gillar väldigt mycke för deras jobb samt räddningstjänsten
Intressen: Hans intressen är Polis yrket och ambulans yrket mest men räddningstjänsten gillar han också

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med rolig RP och väldigt bra RP

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många spelar och mycket bra rp det är de som gör mig intresserad

Hur hittade du Unive? En vän sa det till mig för länge sen men nu vill jag börja rpa på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med RP är att kunna utveckla och få mycket bättre rp samt att träffa andra personer som är trevlig

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att min rpa ska bli bättre och kunna rpa som polis och få bättre polis rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka