Nekad OggeTheToddler | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OggeTheToddler

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2007

Vad heter du på discord? Mr Fate#5295

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar 12:00 till 22:00 Tisdagar 12:00 till 22:00 Onsdagar 12:00 till 22:00 torsdagar 12:00 till 22:00 Fredagar 12:00 till 02:00 (längre om jag inte är trött) Lördagar 11:00 till 02:00 (längre om jag inte är trött) söndag 10:00 till 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sen december 2020 minns inte datum

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle bannan/kicka folk som bryter mot regler som typ lallar Powergamar och bryter mot failrp sen skulle jag vara snäll mot folk göra många nöjda få unive till en bättre server och göra allt i min makt för att få Unuive till ett bättre community.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag är aktiv kommer sköta mitt jobb bra och kunna få bort alla lallare samt alla folk som VDMar och RDMar och powergamar samt försöka göra så alla börjar följa regler!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Få bort folk som inte följer regler och göra rp till då 100000% bättre

Varför ska just du bli servervakt? Jag borde blid en servervakt för att är väldigt aktiv kan reglerna 100% utantill och är rättvis. Sen är jag väldigt bra på servervakts jobbet

Varför vill du bli servervakt? För att jag är en seriös personer rpa alltid 100000% säkert följer regler och sen för att jag kommer göra mitt bästa med att få unive mycket bättre

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) du revvar någon. /sqlban (id) (längd) (anledning) man bannar någon. /bring (id) man drar någon till sig. /noclip du går i noclip och flyger runt. /goto (id) går till någon person. /kick (id) du sparkar någon. /dv man tar bort bilar. /freeze (id) man fryser en person. /tpm man tp till en plats sin gps är satt. /who (id) där kan man se om den är medlem eller inte osv... /skin (id) man ger någon skinmenu bara att den personen står i en butik så blir det bra rp på det. /car (fordonsnamn) du spawnar fram en bil. /sqlbanoffline (hex-id) man bannar någon när den personen inte är online på servern /setjob (id) (jobb) man ger jobb. /spec man tittar på folk. /msg (id) du skriver privat till någon ingame. /sqlunban (hex-id) du unbannar folk.

Är du whitelistad på serven? Jajamän

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 2 gång när jag var ny till fivem. Jag kan börja med det första jag snodden en bil sen åkte jag upp till motellet sen så råkade jag slå en person och då sa jag sorry jag tog upp benet på bordet så jag slog dig då vart jag bannad vet inte hur länge. Sen den andra gången så var det suntförnuft jag mins inte vad jag gjorde då men då vart jag bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka