Inaktuell OggeTheToddler | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

OggeTheToddler

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? Mr Fate#5295

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Vill hjälpa servern att bli större och att ha så bra rp spelare som möjligt. Hög rp nivå är väldigt viktigt och att man bär medlemskaps ansvarig rollen kräver att man har ett väldigt bra sunt förnuft, att man kan ta mogna beslut, att man är seriös och inte lallar och att man alltid vill serverns bästa och ja känner att ja uppfyller dessa kriterier. Huvudsaken som fick mig att ansöka om medlemskaps ansvarig va att jag vill se fler spelare på servern och högre rp nivå samt att jag vill serverns bästa. Samt kunna försöka jobba mig upp eller ansöka till något annat i framtiden.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Några kriterier som jag tycker att jag uppfyller för att bi medlemskapsansvarig är att jag är mogen, jag har ett sunt förnuft, jag gillar att hjälpa till, jag vill alltid förbättra servern samt rp nivån. Jag tar mogna beslut och jag tänker till innan jag agerar. Jag gillar också att ta ansökningar jag har spelat på en server förut där var jag kriminell och WL ansvarig jag gillad att sitta och ta ansökningar därför vill jag göra det här med.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta människor som man själv vill bli bemött. Att besvara otrevliga och arga människor med en arg ton och ett otrevligt sätt att prata blir bara en ond cirkel. Man ska alltid vara schyst och hjälpa till när man kan. Man ska också följa den gyllen reglerna man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? En högre rp nivå på spelare som blir medlemmar, en kul server att rpa på, ett bra community som inte är toxic, mindre lallande satt folk stannar på servern och att det är många roliga scenario. Samt att dom ska kunna alla regler

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Hög rp nivå, sunt förnuft, kunna reglerna, mogen och ett trevligt bemötande mot staffs och andra medlemmar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Väldigt stort ansvar som ska tas på stort allvar. Att serverns rp nivå hänger på en, att serverns framtid ligger i ens händer, att man tänker till innan man godkänner och läser ansökningen en extra gång för att vara säker på att spelaren är en bra rpare.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar: Hemma 11:00 eller 12:00 15:30 till 17:00 är jag oftast ute 18:00 äter jag 22:00 Stänger jag av. På lördag sover jag till typ 11:00 äter frukost 12:00 spelar till typ 16:00 går ut till 17:00 sen klockan 19:30 åker jag på hockey träning och är hemma runt 20:30 dushar till 20:40 börjar spela 20:50 och går och lägger mig runt 02:00 eller 03:00. På söndagar vaknar jag runt 10:00 åter frukost runt 10:30 dushar 11:00 klockan börjar jag spela och sen sgår ochj lägger mig 22:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej inte just nu

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag passar till jobbet!!

Tillbaka