Accepterad Oggeper | Medlem ansökning [hurtbulle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oggeper

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Oggeper

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Per Hagman 26 år gammal(2000)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,Jobbande och drivande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakgrund har varit tuff jag bodde i en fattig familj där vi knappt hade råd med mat. Mina föräldrar blev arbetslösa under 2 år och under den tiden så var jag tvungen att gå runt till folk och fråga om jag skulle kunna få ta deras pantburkar.Mina framtidsplaner för Per är att börja jobba på Securitas

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att mer realism till RP:en och hjälpa nya till att förstå hur man spelar och bidra till att RP:en blir mer realistisk.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du gör det så riktigt och realistiskt som möjligt oavsett vinst eller förlust i ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har aldrig brutit mot en regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är en regel som innebär att du använder information utanför för spelet som på Discord, Sen finns det Fear RP den regel innebär att du värderar alla saker som du gör som tillexempel att bara skjuta någon utan anledning och sen VDM som innebär att du inte får använda fordon som vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill bidra till att RP:en blir mer bättre än vad den redan är genom att arbeta hårt för det.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka