Accepterad OGGEN_ | Ansökan till Servervakt [Jackz] [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OGGEN_

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? OGGEN#9316

Ange ditt födelsedatum 18 November 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar upp och går till skolan. Sedan kommer jag hem ca. kl 15. När jag kommit hem brukar jag antingen plugga eller gå in på servern och försöker bidra till så bra rp som möjligt. Sedan kollar jag igenom unive discorden innan jag går och lägger för att hålla mig updaterad.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 2022-01-04 alltså drygt ett halvår.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 5 gånger totalt men jag har inte fått en ban sedan mars och jag har dessutom inte fått några långvariga. Kan inte lägga in bild.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har en uppgift att se till så att rp nivån är hög på servern och samtidigt vara en förebild för både medlemmar och icke medlemmar. Detta gör det genom att kortvarit banna folk som inte kan sköta sig så att staffsen och andra högre uppsatta kan fokusera på större uppgifter och utveckla rpn. Servervakter har också i uppgift att själva vara bra rpare och vara hjälpsam. Dessutom så ska servervakter ge en bra förklaring när dem bannar så att den som blir bannad lär sig av sina misstag och blir en bättre rpare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill förbättra båda min och andras rp nivå eftersom att jag har spelat på servern ett ganska bra tag och jag bryr mig om servern samtidigt som jag tror att jag verkligen kan bidra till en positiv skillnad på servern. Jag har dessutom varit med om en hel del korrupta servervakter och spelare generellt vilket är tråkigt men jag känner att jag skulle kunna göra något åt dessa spelare om jag vore servervakt. Ett exempel på en sådan korrupt servervakt var när jag stötte på en sv som lallade runt och slog folk helt random. När jag sedan skulle ta hans id så sv bannade han mig så att jag inte skulle kunna skicka en report.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom sv är exempelvis när du använder perms när du inte ska, som till exempel att du sv bannar någon utan anledning för att du blir sur eller att du använder toggleid i scenarion för ditt eget bästa. När du abusar dina perms kan det ha med korruption också för att du använder dina perms för ditt eget bästa som att banna folk mitt i scenario för du ska vinna eller reviva dig när du är låg eller inte har mat / dricka. Du kan abusa sv på många olika sätt men den som folk gör mest är att använda toggleid i skott lossningar eller reviva sig själv när man dör.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka