Nekad OGGEN | Medlem ansökning [RogerXd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OGGEN

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198355427771/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Nilsson

Vad är ditt discord namn? OGGEN#1530

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oskar Kulusevski 21 år och han har en rysk mamma och en rysk pappa. Oskar blev jobbigt uppfostrad, han fick inte mycket tid med sina föräldrar. Men han hade det enkelt i skolan. Oskar var populär och hade otroligt många vänner och brudar. Men sen när en kille som hette Anton kom till vår skola med mittbena och spela hockey så togs allt bort från mig. Hans vänner och brudar lämna han direkt för "coola" Anton. Det slutade med att Oskar sluta i skolan och hade de svårt. Det var tuffa tider, men ingen kunde stoppa Oskar Kulusevski. Han Åkte till frisören o skaffa en ännu coolare frisyr, Den så kallade Snaggen. Han började även i amerikansk fotboll vilket är ännu coolare än hockey. Så när han skulle börja gymnasiet så var han snyggast och coolast i stan. så när han väll började i skolan så blev han populär igen, det var härliga tider!

Tiden gick och Oskar tog studenten. Han hade tröttnat på sin stad karlstad. Så en dag när han surfa runt på facebook så såg han en bild på staden Unive City. Oskar hade aldrig sett Unive City förut men han fastnade för den direkt. Han såga alla fina företag och den fina stranden vid havet. Kurt har ett väldigt stort surf intresse så den stranden var helt perfekt för han. Dagen efter så åkte han tidigt på morgonen dit och har stannat i Unive City sen dess.

Oskar var galen i början. Han ville se allt. Alla Bilar, affärer, klubbar oså vidare. I staden träffade Oskar Kurt och Alex som har blivit hans nya kompisar. Alex o kurt var väldigt snälla och hjälpte Oskar med mycket. De började jobba tillsammans, festa och hänga med varandra. Livet kunde inte vara bättre, Oskar visste att han skulle stanna här för evigt!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag älskar de. Tycker de är väldigt kul med rp och är seriös med mitt Rpande. Jag förstår också vad rp innebär och hur man ska uppföra sig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? De är bra gjort, Med många fina människor man kan rp:a med. Sedan så har ni bra koll på vad som händer och bannar folk som gör nått dåligt.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelade de länge men jag förstod aldrig hur kul de va. Men sedan när jag väll testade så fastna jag för de direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål på RP är att träffa många fina människor o få nya vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Tjäna mycket pengar så jag kan köpa schyssta bilar. Sen skulle jag också gärna vilja börja jobba på falck.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar endast på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka