Accepterad OggeLink | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OggeLink

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/nvw-kqnn/JNKBDBRK

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? OggeLink#3255

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kronof Ogden och är en partypingla som är rik som f*n. Han hade en bra uppfostran och växte upp tillsammans med både hans föräldrar i en stor villa i Uddevalla. Hans föräldrar jobbade tillsammans på en egen mäklarfirma och pappan hade mycket coola, dyra bilar därav Kronofs stora intresse för bilar. Han är nu 25 år gammal och har gått ekonomi linjen, han kämpa väldigt hårt för sina betyg och gick ut med väldigt bra betyg. Han fick senare jobb på hans föräldrars firma men vill nu leta vidare och testa sina vingar och inta bara jobba med sina föräldrar. Han är ofta glad men kan snabbt bli arg då han har ADD, han gillar att festa, netflix and chill med brudar och gymma, han gillar att komma bort från jobbet ibland och gå på t.ex. fest. Han har bestämt sig att flytta till storstaden och leta efter nytt jobb och ska även köpa ett nytt hus.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är bra på RP och är väligt unik och social.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bättre RP och vara med mycket och skapa en bra och rolig RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Mina vänner spelar det och tipsade mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka