Nekad oggejohansson | Medlem ansökning [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oggejohansson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199100310061/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Ogge #2092

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter då alex johansson och han växte upp i ett skit område och han var fattig men han tycket endå gott om alla och hjälper alla för att han vill inte att några ska få växa upp så eller vara lika fattig som han. Han är person som verkligen trivs i/på unive och han är väldigt glad och lugn person som inte gillar att stressa och bara ha roligt med sina vänner eller andra på unive

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att kunna utveckla servern och att utveckla RP så det kan bli en riktigt god och jag kan bidra med att hjälp personer som har det svårt att RP eller om dom som vill ha hjälp med annat.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som får mig intresserad på unive är för att det är en väldigt rolig och bra server som får andra att verkligen kunna RP bra för att ni har byggt upp denna serven så bra.

Hur hittade du Unive? jag blev rekommendera av ca 40personer som sa Oskar du som gillar att RP du måste testa Unive för att det är en server som verkligen satsar på sitt RP.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med RP är att kanske starta eller gå med i ett kriminellt gäng och bara ha roligt på unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är väll att jag en dag vill bli mod eller bara högre uppsat i unive

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det för står jag för att ni måste få ta det i eran takt

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka