Accepterad Oggebogge88 | Whitelist ansökning [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oggebogge88

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198230919724/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Gustafsson

Vad är ditt discord namn? ogge070#3648

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ögge Jönsson, han är 27 år gammal och kommer från en liten stad i Småland, där han alltid drog sig till de kriminella kretsarna. Men en dag ville han göra något större så han stal narkotika och vapen från ett av gängen och blev levande död, så han dumpade allt han hade stulit och stal en gammal bmw en sån han alltid velat ha och åkte långt bort. När han kom till Göteborg så blev han stannad av polisen och fick sitta 2 år. Han fick höra av sin gamla klasskompis Bengan Karlsson från högstadiet, att Multistaden var dit man skulle om man skulle starta ett nytt liv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad, då jag känner att jag kan bidra med rolig och intressant RP, men jag har fortfarande mycket att lära, jag känner att jag har vad som krävs och har mycket att ge.
Jag är mogen, rolig och gillar att träffa nytt folk.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Upplevelsen jag har fått av denna server är högsta kvalité på RP vilket jag tycker är jätte rolig. Det är första svenska RP servern jag spelat på och har verkligen fastnat.

Hur hittade du Multistaden? Har en IRL vän som spelar på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att mitt RP ska vara så realistiskt som möjlig. Det ska vara roligt och intressant med mycket spänning. Vill också träffa ny vänner som man kan snacka med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej detta är min första svenska har spelat på liveordie innan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka