Accepterad oggebogge | Medlem ansökning [Macky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

WinQan

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013589644/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Winqvist

Vad är ditt discord namn? o2xu#2434

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ludwig Lund. Han är född 1996-04-02. Han är en väldigt glad pojke han är en person som vill hjälpa folk i nöden och när dem behöver det. Ludwig växte upp i en väldigt fattig familj och dem hade väldigt svårt med ekonomi. År 2005 åkte hans föräldrar Magnus och Jessica och Ludwig dem skulle åka till Liseberg Ludwig var jätte taggad men när dem var på väg hände något han inte trodde skulle hända... Dem hamnade i en allvarlig bilolycka på E6an hans pappa Magnus omkom tyvärr. Det var då Ludwig fick intresset av tjänstemän t.ex. brandman, sjukvårdare och framförallt polis det blev faktiskt en av hans drömmar. När dem skulle laga bilen så var det merkonomen som kom det blev faktiskt också en stor dröm för lilla Ludwig. När han växte upp vann han lotteriet på hela 900,000kr och han hade ett helt liv framför sig av lycka...kanske lite busigheter haha.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara med och skapa roliga scenarion och höga RP nivån till högsta nivå. Jag vill göra så att Unive blir bättre så alla som är nya på RP ska få lära sig det och ha kul.... vill faktiskt också ha användning av twitter och blocket så det kan bli roligare och skaffa vänner och ha en bra stund när man rollspelar på unive

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en välutvecklad server, den har mycket roliga spelare på den. Bra staffs och alla som jobbar inom kåren har bra RolePlay i mina åsikter.

Hur hittade du Unive? Det var längesedan men jag kan berätta. Jag och min kompis satt och snacka i discord och då tipsade min kompis mig om FiveM och sa att det var mycket mycket roligt , så jag ladda ner det och helt plötsligt så såg jag att servern Unive hade runt 500 spelare jag bara 'OMG' jag måste testa gå in på den. Då var jag ej så bra på att rollspela men jag lärde mig genom tiden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Just nu har jag faktiskt inga mål men det är väl att kunna uppnå reps av staff så jag kan utveckla mig mer inom rollspelandet och bli så bra som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa vänner och göra roliga scenarion. Och självklart skaffa jobb annars är det inte så roligt att rollspela. MEN framförallt ha kul det är det viktigaste för mig och andra

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfällig. Om jag då får chansen att bli medlem på unive då stannar jag ett bra tag kan jag lova

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det vet jag det är inga problem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka