Accepterad Ogge87 | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ogge87

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/orros/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar T. Ålder 20år

Vad är ditt discord namn? Ogge87 #8121

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2001

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Noah Andersson Och är 26 år gammal och uppvuxen Stockholm. Noah redan som Liten hade en ganska bra uppväxt, gick i skola och hade bra betyg. Han hade ett Tajt sammanband med sin pappa Anders som älskade att skruva i alla möjliga fordon speciellt motorcyklar. Anders dog i en motorcykelolycka när bara Noah gick i 7an, Efter detta så försökte hans Mamma Alice Kontrollera allt så Noahs liv inte skulle vändas upp och ner Vilket hon lyckades med. Noah Klarade skolan och gick ut med bra betyg från skolan. samt att han gick mekaniker utbildning i gymnasiet. En barndomsdröm som Noah haft är att följa sin pappa Anders fotspår och gå med i en MC klubb som hans pappa också var. några Känslor som Noah har är att han ibland är Bipolär. några andra är Nyfikenhet, Skam, samt att han gillar adrenalin. ett intresse han har är att skruva i fordon.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli Whitelistad då jag är en väldigt seriös spelare som vill att alla spelare ska tycka det är kul/roligt att komma in på servern och spela så ofta som möjligt. samt så behandlar jag alla spelare som jag själv vill bli behandlad. och hoppas att få massor med roliga spel timmar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag anser mig som en realistisk spelare med hela 1.267 timmars spelande som alltid försöker göra så alla får det spännande och roligt att spela. samt att jag tycker att denna server ser ut att ha grymma spelare. som är ute efter samma sak som jag Grymt Rollspel med känsla och underhåll. samt att jag vill också utvecklas och bli en ännu bättre rollspelare

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag satt och kollade på Svenska FiveM Listan. Med hopp om att kanske hitta en Pålitlig/Seriös server som jag kan börja spela på. Förut tog jag ett break från FiveM för att jag inte kände att några serverar jag gick med i inte var så seriösa som jag ville och sökte efter. sen så kändes denna ganska bra och ser seriös ut. samt att jag ville ge svenska FiveM communityt en till chans.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt Rollspel är att det ska kännas som att du är en helt annan person när du går in roll, Det ska byggas upp ett syfte med mitt Rollspel, Man ska ha alltså skapa sig en så bra/rolig story som möjligt som passar just min karaktär. Några mål jag har är att kanske få bli Polis/Mekaniker eller om man skulle haft så grymt tur att man kanske kan få spela sig in i ett MC gäng (om det nu finns).

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka