Accepterad Ogge44 | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ogge44

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198158671425/

Ditt Hex-ID: 11000010bd36e41

Vad är din discord tagg? Ogge44#6640

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 40 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM (Random Deathmatch)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg förmodligen ut som att jag dödade en oskyldig person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis laddat ned FiveM och varit inne på MultiPvP i ca 5 minuter och var precis utanför Arbetsförmedlingen och tänkte söka jobb. Plötsligt blir jag påkörd och dödad och får vänta i 10 minuter innan jag respawnar vid sjukhuset. Utanför sjukhuset ser jag en kille som puttar på sin trasiga bil och han var väldigt lik den person som dödat mig innan. Jag går då fram mot honom och han slår mig igen och den här gången tänkte jag försvara mig och han dör efter en liten stund. Precis efter ser jag en polis och blir kort därefter bannad i 40 dagar. Tyckte det var tråkigt att bli bannad då jag precis nyligen fått öga för denna server och den verkar faktiskt rolig att spela på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det känns som en felaktig ban då jag endast försvarade mig själv från att få vänta 10 minuter igen på att respawna. Jag förstår att det var fel av mig att döda men hade ej hunnit läsa reglerna då och visste ej konsekvenserna. Jag hade inte gjort det om jag visste att jag skulle bli utan servern i 40 dagar.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha läst reglerna som sagt och kollat med min polare om vad som var tillåtet eller inte på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, verkligen. Jag har lärt mig att här finns det konsekvenser på allt man gör och skulle gärna vilja spela här mer i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka