Accepterad ogge2 | Medlem ansökning [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge2

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Sublimintick35/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Sörensen

Vad är ditt discord namn? Oggerio#3069

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär växte upp i ett glesbebyggt område med hus i mindre form. Han bodde i ett litet samhälle där han var väldigt omtyckt av alla. Han var helt enkelt en favorit bland de flesta. Han hade många vänner och var väldigt begåvad inom det mesta. Han gick ut i grundskolan med 245 merit. Han gick Teknik under sin gymnasie-gång. Han har tidigare erfarenhet som programmerare och är därför väldigt IT-Interesserad. Efter gymnasiet samlade han ihop pengar för att flytta till Stockholm och har stora ambitioner och mål framför sig. Min karaktär gillar dessutom flashiga bilar och har ett stort motor intresse. Min karaktär heter Oskar Sörensen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli en del av gemenskapet då jag tycker om servern väldigt mycket eftersom det är en hög nivå av rp och jag är bra på att umgås med folk och kan bidra med en höjd rp nivå i servern. Jag är dessutom vänlig, snäll, lär mig snabbt, och har dessutom mycket mogenhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till ett trevlig stämning för de som är i min närvaro. Jag har dessutom mycket respekt för alla och har mycket empati vilket kan vara bra för att skapa trygghet i servern och i min närvaro.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte spela för egen vinst, det vill säga att göra det bästa utav ett scenario så att alla kan ha så kul som möjligt

Hur hittade du Unive? Jag såg servern på sociala medier och har vänner som spelar/spelat på den. Twitch dessutom :)

Vidare till muntlig Intervju, du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka