Nekad ogge1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge1

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Hittar ej är på lur

Ditt Hex-ID: E bannad på 5 steam konton, hittar ej alla

Vad är din discord tagg? 1Gabbe, olleking23., ogge1, o sen nåt mer minns nt ens

Vem var det som bannade dig? Philip320 på ena, wux på andra, Emilia på nåt sen minns jag ej. Är det aktuellt med unban så kan vi lösa fram alla

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_4689.jpegimage.pngimage.pngIMG_4366.jpegimage.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? först sålde jag aimbot, sen har jag under en period sp00fat in mig några gånger under 2 månaders period typ. Jag vill nu spela legit utan att behöva vara på alt konto o dold profil. Tänker det ä bättre att jag får unban än bara spoofar hela tiden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min main så var jag på tärning. Dem andra la jag ut montage när jag fick indraget på spoof kontot

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Korrekt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 20 tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte spoofat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Ångrar mig och vill spela igen

Om jag får unban kommer jag aldrig spoofa igen. Har fan lagt 1000 spänn på Krim roller

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka