Nekad Ogge0810 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ogge0810

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? ogge#6352

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 19-22
tisdag 16-22
onsdag 19-22
torsdag- 14-22
fredag 19-22
lördag hela dagen om det inte är något speciellt
söndag hela dagen också om det inte är något speciellt

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i ungefär 5 månader, är inte helt säker men under den tiden så har jag haft väldigt kul i detta servern och jag har planer att fortsätta mycket länge till

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad tre gånger det går inte att lägga in bild men jag kan bevisa det på något annat sätt kanske

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har som uppgift att hålla koll på serverns spelare men också att underlätta jobbet för staffsen, om en server vakt ser något göra ett grovt fel så klippar man det och tar det till andra staffs som tar beslutet och bann och annat eftersom server vakt inte kan ge ut bans utan kicka. Som server vakt ska man alltid tänka till innan man tex kickar någon och det ska alltid vara korrekta kicks inte några lalliga kicks. Som server vakt så ska man visa upp sig som en förebild för andra spelare på servern och inte hålla på att lalla runt utan man ska alltid hålla en bra rp nivå även om sina kompisar lallar så ska man inte hänga på dom.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt eftersom jag känner att jag är kapabel och mogen till att bli något inom denna servern och jag kommer att sköta mig jätte bra. Jag känner att jag kommer att passa som server vakt eftersom jag spelar väldigt mycket och ser mycket fel att många på servern och jag vill göra något åt det så rpn blir bra på servern. Jag rpar som kriminell och märker även att där att det begås mycket regel brott inom den krim rpn och det vill jag återgärda det. Jag ser även mycket bilar på gatorna som försämrar spelarnas upplevelse och det är något en server vakt kan göra emot och dva dom och det gör även att det laggar minder för folk på servern så det inte behövs restart lika ofta.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är helt enkel sagt att man använder sina permissions till andra saker än vad man ska göra och det finns ett exempel med det nya scriptet som man kan ändar handlingen då kan server vakter ändra dom och det är ett fel som server vakter kan göra. Men server vakter kan även göra flera fel än bara det och det kan vara bryta mot serverns regler och tex fail rpa eller bara använda sin perms till andra saker.
 
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top