Accepterad ogge | Medlem ansökning vidare till muntlig intervju (Amkic)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge

Medlem
Meddelanden
795
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? 0gge.

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pär Olsson och han är 21 år gammal låt mig introducera honom till er! Pär växte upp i staden Linköping tillsammans med sin familj som består av hans storebror, mamma och pappa. Pär har alltid varit intresserad av bilar ända sedan han var liten. Alltid när han fick sin veckopeng så sprang han och köpte modellbilar av de bilar som han vill ha i verkligheten. Han gillar Porsche samt Audi väldigt mycket och han har modellbilar av nästan alla modeller av de två märkerna. Han drömbil är en Audi rs6 men de skulle inte sitta fel med en Porsche 911 heller. Pär pluggar just nu på Polishögskolan och drömmer om att bli polis han är inne på sista terminen nu och närmar sig sin aspiranttjänstgöring han ser fram emot den något enormt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös samt social RP jag har spelat på servern innan men när ja kolla imorse så hade jag tydligen ingen medlem längre utan att ha gjort något. Men som sagt så är jag en bra rpare som har rpat i ca ett år och har varit helper samt MA två gånger. Så min RP är väldigt bra samt så har jag blivit bannad ca 3 gånger här på min tid på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man låter motparten alltså motståndaren vinna i ett scenario för att scenariot ska bli kul. Alltså inte bli ego o t.ex clogga för att undvika att förlora scenariot för ett scenario kan vara kul även om man förlorar.

Hur hittade du Unive? Spelar innan men annars från fivem listan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka