Accepterad Ogge jonsson | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ogge jonsson

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
4
Användarnamn: Ogge jonsson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198154822396/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? vanerud #7975

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 1993

Berätta om din karaktär. En kille som flyttat från landet till innerstan som inte riktigt har koll på hur det fungerar i innerstan för att försöka tjäna pengar och göra karriär men inte har riktigt koll hur vägen dit kommer att vara.

Varför ska just du bli whitelistad? Mogen kille, glad kille som inte är här för att förstöra. Har aldrig hållt på med RP tidigare men under mina timmar på multistaden så har jag lyckats ganska bra ändå. Har verkligen gått in i min karaktär och har också läst igenom reglerna ett par gånger. Är här för att ha kul och inget annat.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som sagt är ganska ny inom RP men multistaden fångade mitt intresse bland alla andra server då folk är lite seriösare med RP.

Hur många timmar har du på FiveM? ca 10-15?

Hur hittade du Multistaden? FiveM servar.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Testade "betongen" men den var ganska tråkig tillslut.

Utveckla gärna frågan "Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?". Annars så ser det bra ut. Mvh Feelz

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka