Accepterad ogge.. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge..

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
193
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198293822926/

Ditt Hex-ID: steam:110000113e1adce

Vad är din discord tagg? ogge

Vem var det som bannade dig? fille

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-05-02 19_03_47.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag hoppade ut och riktade på en grabb vid ett garage vid grove mitt på öppna gatan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt och rullade för att se om jag kunde hitta någon att råna sen börjar han jag riktade på kalla mig busunge då drar jag och hämtar vapen sen hittar upp samma grabb jag hoppar ut på han och han åker iväg sen möter jag på han igen vid ett garage vid grove och då sa han att jag skulle hoppa ut och rikta på han igen och då gjorde jag det sen hoppade direkt in i bilen igen och sen drog jag vidare för jag kom på att det inte var ett smart ställe att hoppa ut på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktig då det var jag som gjorde fel och det kommer inte ske igen och jag kommer tänka på vart jag hoppar ut och riktar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av alla mina tidigare bans och jag har inte gjort samma fel igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skrivit en /me riktar på han och sen så hade han hoppat in i bilen eller åkt en bit därifrån sen om han hade tagit ut en bil sen åkt efter och sen hoppat ut på ett bättre ställe.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska vara diskret och inte hoppa ut och rikta mitt på öppna gatan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka