Nekad ogge | Ban Överklagan [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge

Medlem
Meddelanden
795
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198389809012/

Ditt Hex-ID: 1100001199a4f74

Vad är din discord tagg? ogge#5650 eller 0gge.

Vem var det som bannade dig? Deeney

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-21 112552.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi krockade en bil sedan hoppade jag ur bilen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han som körde våran bil bestämde sig för att hoppa av en ramp och då flög vi rakt in i ett hus.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite delvis jag tyckte att jag rpa ganska bra på skador även om jag kunde gjort det bättre jag skrev /me och sedan hoppade jag även ut bilen och sa aj samtidigt som jag la mig ner vilket jag ändå tycker är att rpa på skador. Deeney skrev även att jag lallade vilket jag inte riktigt vet själv vart jag gjorde det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång tidigare när jag var icke medlem för typ 1 år sedan och lyckades göra en banöverklagan på den bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att anstränga mig lite mer i min rpa på skador vilket jag har gjort tidigare, man kan se på mina bans att jag faktiskt kan rpa. Jag har lärt mig av denna ban och kommer rpa fullt ut och seriöst efter den här bannen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag inte ska lata mig i min rp bara för att mina kompisar gör de utan jag ska alltid rpa fullt ut och det kommer jag göra efter det här.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag vill att du ska vänta ut din ban, jag känner ifall jag unbannar dig nu kommer du inte lära dig något utav det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka