Accepterad ogge.. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge..

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
193
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198293822926/

Ditt Hex-ID: steam:110000113e1adce

Vad är din discord tagg? ogge

Vem var det som bannade dig? classic

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2024-11-14 20_21_21.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tydligen lallade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte runt i min taxi och sen såg jag inte att den grabben med porsche stog där så jag råkade köra rakt in i han och sen så rpade jag på mina skador sen kommer anskeshof flygande in i han jag vet inte varför men förmodligen såg han inte heller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker den var både felaktig och rätt placerad den är felaktig då han hade kunnat varnat oss i /samtal eller kickat elelr lagt en svban och inte lagt en ban på 3 dgr.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av alla mina bans tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag tycker inte jag gjorde något fel då jag krocka in i en grabb och sen kommer anskeshof och kör in i han. Jag såg inte han i porsche. Jga rpade på mina skador jag tänkte ringa nån som kunde laga såsom meko men då bannar han mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså enligt mig så har jag inte direkt gjort något fel då jag krocka in i en porsche som jag inte såg och sen gick båda våra bilar sönder. och tänkte göra ett scenario men sen vart jag bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka