Nekad ogge.. | Ban Överklagan [lludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge..

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
193
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198293822926/

Ditt Hex-ID: steam:110000113e1adce

Vad är din discord tagg? ogge

Vem var det som bannade dig? emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-03 204844.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag och en till grabb satt inte gäng vc medans vi hamnade i ett skott scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade snackat med några andra som inte kör unive sen så ska jag gå in på unive jag glömmer att sätta mig i gäng vc och jag och en till grabb hamnar i ett skott scenario med eliasjern och sen dödar vi han och hans kompis och sen åker vidare och möter på whyos bmw och sen dör våran bil och vi dör sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. skulle inte säga att det var en felaktig ban då jag gjorde fel men jag är grön spelare 2 eller 3 bans dem senaste 3 månaderna tycker bara att 1 krim varning och sen en ban på 5 dagar är lite väl för att man glömmer sitta i vc men det är helt klart på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare och jag har tagit mig lärdom av alla tidigare bans och jag har inte blivit bannad av samma anledning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sitta i gäng vc vilket jag annars gör varje gång jag är inne.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att sitta i gäng vc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka