Inaktuell ogge.. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge..

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
193
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? ogge

Ditt discordnamn: _.ogge

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? ni ska välja mig som staff då jag har tidigare erfarenheter inom att just vara helper/staff. Jag har varit staff 2 eller 3 gånger tidigare var av en gång sa jag upp den. jag tyckte det var roligt och jag var också väldigt aktiv runt 4 timmar per dag och tog reports och support.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det jag inte tycker fungerar på servern är att det är mycket lall och fear rp att folk inte värnar om sitt liv alls bara börjar skjta när folk riktar på dem.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och staff teamet ska börja dra roller och banna dem spelarna som väljer att fear rpa och ta mycket hårda åtgärder på dem.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man reagerar professionellt genom att man är trevlig och man visar att man verkligen vill hjälpa servern och spelarna. det är väldigt viktigt att man agerar professionellt för att man ska ju visa den bra sidan av unive då kan man ju inte ha spelare som lallar i support eller inte tar reports. Man är ju ett staff för att man ska hjälpa till.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag går fortfarande i skolan men jag kommer hem från skolan sätter mig och pluggar runt en timme och sen så går jag in på servern och kollar om det är mycket att göra i typ reports eller i support och sen hjälper man till där.

Hur länge har du spelat på Unive? sen 9 jan 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff innan 2-3 gånger var av en gång sa jag upp den.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej men vill helst jobba inom don eller krim

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka