Accepterad ogge.. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge..

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
193
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Ditt discordnamn: Ogge_.

Ange ditt födelsedatum 10 September 2009

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff för jag har spelat på servern ganska länge och är väldigt aktiv. Jag kan väldigt mycket inom yrket och har varit staff på 1 server tidigare och där var jag väl omtyckt. Jag är aktiv väldigt ofta och har en hög rp nivå. Jag skriver denna ansökan för att jag har stort intresse av att vara en del av staff teamet.. Jag ansöker till att bli staff för att jag vill rollspels upplevelsen för alla medlemmar som kommer hit till unive ska vara så pass bra som möjligt. Jag kan massor av kommandes.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker inte fungerar på Unive är att man blir shoot on sightad ganska ofta och det är mycket fler krim regler som inte fungerar vilket måste få ett stop. Det gör att det inte känns rättvist och det blir inte så roligt att spela. Ibland hinner man knappt förstå vad som händer innan man är ute.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och staff teamet måste dra krim och få in anmälningar angående shoot on sight och andra krim regler som bryts och inte sitta och ge krim varningar för shoot on sight det ska vara indragen krim direkt och ban. Sen allmänt bli hårdare så det inte händer igen och igen utan att man får ett stop på de

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt inom staff yrket är att man kan bete sig och inte lalla och har alltid respekt mot alla. Det är väldigt att man agerar professionellt för att man är staff och då ska man vara en förebild för servern och vara trevlig och visa respekt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer vara ganska aktiv och då jag inte har så sena dagar i skolan så jag hinner med men samtidigt hinner med skolan.
Måndag 17-22
Tisdag 16-22
onsdag 16-23
torsdag 16-23
fredag 17-02
lördag 13-02
söndag 13-00

Hur länge har du spelat på Unive? 9 jan 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff tidigare typ 2 gånger och då har jag sagt upp den en gång sen blivit demotad andra gången jag minns alla kommands och hur man ska dokumentera allt och hur forumet fungerar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jobb och event då jag inte är så intresserad av just dem områdena och är inte så kunnig inom just jobb och event

Accepterad av Philip320.
Välkommen till Staff-Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka