Nekad ogge | Ansökan till Servervakt (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge

Medlem
Meddelanden
795
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? 0gge.

Vad är ditt Hex:ID 1100001199a4f74

Ange ditt födelsedatum 7 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela några timma efter skolan (ca 3) sedan åker jag på träningar. Dock så på helger brukar jag spela några timmar på dagarna men sedan på kvällarna brukar jag spela ungefär 20 - 01 så jag har en rätt så bra aktivitet.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan oktober 2022 ungefär

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Fungerar ej. Kan skärmdela i intevju.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har precis som det låter uppgiften att vakta servern. En servervakt är en "vanlig rp:are" som hittar regelbrott bland folk den möter i bland annat olika scenarion. En servervakt kan endast banna en timma max men kan skicka in till staffs ifall den upplever att personen borde få en längre ban. En servervakt har alltså precis som staffs arbetet att se till att serverns RP hålls på topp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag ser väldigt mycket folk på servern som begår regelbrott och jag vill kunna göra någonting åt det för att göra serverns RP bättre för ofta är det svårt att få klipp med id och allting.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara till exempel om man håller på att bli rånad men man vill inte det så man väljer att banna eller kicka personen så man kan komma undan scenariot. Det kan även vara om man väljer att inte banna sin kompis bara för man är kompisar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka