Inaktuell oge | Medlem ansökning [Skånsken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oge

Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198999363794/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob Ogebrink

Vad är ditt discord namn? ogebrink#4366

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Tajo och hans efternamn är Principales. Han föddes år 1993 och nu är han 28 år gammal. Tajo föddes i Puebla med sin familj. Tajos far heter
Alejandro och hans mamma heter Magaly. Nu kommer lite av hans livshistoria… När Tajo föddes så hade han en brorsa vid namnet Aziel. Hans föräldrar hade bra jobb och deras ekonomi var bra. När Tajo fyllde 4 så flyttade han till Jönköping. Tajos föräldrar bestämde sig för att köpa en liten villa. När han fyllde 6 år så började han i första klass i skolan. Han var väldigt duktig inom skolan och det gick bra för han tills han började fyran och skol jobbet försvårades. Han hade inte så värst med många vänner men fortfarande ett par. När han hade gått klart 6an så hade han inte så bra betyg så Tajos föräldrar var ej så värst glada efter det men han fortsatte med skolan som vanligt. En dag när Tajo kom hem från skolan så såg han två män som stod i en gränd vid sjukhuset han gick fram till männen de började med att vara lite konstiga dom sa konstiga saker som att dom var jätte rika dom kände folk som hade vapen som höll på med droger och sådant sedan började de röra sig närmare och närmare tillslut kunde han känna andningen i ansiktet och dom var ju mycket äldre än Tajo så han var rädd och kröp in med kroppen sedan sa dom "ge mig din mobil" Tajo var ju inte så jätte stor, lång och rädd så han lyssnade på dom och gav dom den. Men Tajo var väldigt ledsen för att han fick den av sin pappa i födelsedagspresent det var en Iphone 3. Sedan sprang de två männen där ifrån Tajo blev riktigt förbannad eftersom att den var helt ny han var så glad när han fick den för det var hans första mobil någonsin så han hade precis lärt sig hur den fungerade. När han kom hem så ville han inte säga till sin pappa att den var tagen men sedan dagen efter så berättade han om rånet och Alejandro slog honom och Tajo blev bara argare och argare så tillslut blev han så arg att han ville hämnas på rånarna och han visste att en i hans skola hade tillgång till vapen och var kriminell det var David i 9an så han försökte få kontakt med David men han lyckades inte på en hel vecka men sedan när Karl som både Tajo och David bråkade med, och Karl hade varit kaxig mot både David och Tajo så när Tajo skulle slå ner Karl så kom David och hjälpte Tajo och det var så dom lärde känna varandra så sedan blev dom vänner och efter någon månad så visade David Tajo en colt 1911 och honom alla delarna t.ex cylindern osv

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill höja min rp nivå och spela vidare på Severn till fullo

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det var denna höga rp nivån som ökade mitt inträsse för denna server jag skulle vilja ha denna höga rp nivån på varje server men har bara hittat denna så därför skickar jag detta

Hur hittade du Unive? Det var en kompis som visade den på sin dator och sedan så började vi spela och jag fastnade för denna servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i mitt rollspel är att vara en av de högsta rp spelarna på severn men i mittt medvetande så kommer det att ta väldigt långt tid att bli svårt men jag gör mitt bästa för att höja min rp nivå

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att höja min rp nivå och känna mig bekväm med unives rp eftersom att det är olika rp på olika serverar så vill jag lära känna unives rp och höja den till MAX

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej ingen annan server en unive just nu och förhoppnings vis för alltid

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka