Accepterad Oge | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oge

Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad är ditt discord namn? oge#2357

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ginther Olofsson och han är 28 år gammal och han är uppväxt i en bra familj där hans pappa var en rik advokat som har jobbat hårt i flera år för att Ginther ska få en bra uppväxt. Ginther har alltid gillar poliser ända sedan han varit liten och när han växte upp så fick han alltid leksaks taser och leksakspistoler då han låtsades att han var polis och han kompis eller hans pappa var tjuv. När Ginther blev äldre och började han på gymnasiet och pluggade sedan vidare till polishögskolan. han hade alltid bästa betyg genom alla år i skolan, han har blont hår blå ögon och har alltid fina kläder på sig för att likt sin pappa som alltid bar kostym till jobbet varje dag. Ginther gick sedan genom polishögskolan som om det vore ingenting där han fick högsta betyg i klassen. Han började jobba som polis i stockholm på heltid och har nu jobbat där i 4 år. Han har mycket respekt av sina chefer men bland hans kollegor är han inte så populär då han visas som hård konkurrens för att bli så högt uppsatt som möjligt. Det går några månader sedan så träffar han en Tjej som heter Lisa. De två dejtar ett tag och sedan gifter de sig, det var ett fint bröllop vid stranden på hans pappas egna ö. Lisa och Ginther skaffar sedan två barn och han jobbar fortfarande vidare på samma polisstation som förut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp samt rolig och specifik rp där jag spelar för båda parterna då detta är att man spelar för att båda parterna ska ha det roligt i scenariot. Jag kommer också att bidra med lärande till både mig och många spelare på servern då jag har mycket erfarenheter inom rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man spelar för att motparten också ska ha det roligt och inte bara en själv då detta har varit ett stort problem på unive eftersom att många har åkt runt och skjutit för att de tycker att det är roligt

Hur hittade du Unive? genom att jag blev tipsad av fler kompisar sedan testade jag och tyckte att det var otroligt roligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka