Accepterad Oge | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oge

Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165617640/

Ditt Hex-ID: steam:110000147d835e8

Vad är din discord tagg? Oge#2357

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-24 173021.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen tror att jag har läckt ifrån stafff dcn. Om jag hade gjort det så förstår jag till 100% att Philip hade bannat mig men jag har inte läckt ifrån staff dc och jag vet inte själv vad jag har läckt ifrån. Allt jag vet är att det var från Moez och att det var till Akillez. Jag har inte pratat eller skrivit med Akillez på många månader vilket jag också kan visa på dc . Akillez gillde inte mig och jag gillade inte heller han för att jag tycker att han var irriterande. Jag vill verkligen vara unbannad från unive och jag ber er att unbanna mig och om ni verkligen tror att det var jag så hoppas jag att med erat samvete att ni tänka om och unbanna mig för att jag har testat att spela på några andra servrar men jag har inte gillat de andra och jag har inte häller känt mig hemma på dessa andra serverar för att unive är den servern som jag vill spela på.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag var inne och rpade på Unive med en kompis men sedan så skulle jag kolla min dc och ser att mina Unive dc försvinner men jag ser också att 320 har skrivit ett pm till mig som lyder "kan du sätta dig i en kanal i staff dcn nu tack" vilket var bland de sista svaren jag fick från unive styrelsen det ända svaret efteråt var från Limpis där han skrev att jag ljög när jag sa att jag inte hade gjortt något och att jag hade läckt till Akillez. När jag skulle skriva till 320 så kunde jag inte skriva tillbaka för att jag inte var med i hans dc vilket gjorde det svårt för mig att skriva till dig direkt men jag hade limpis som vän så till han gick det men jag genuint hoppas på att du kan se detta från min sida och tänka om vilket hade betytt väldigt mycket för mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga lite båda eftersom att de tror att jag har läckt från staff dc men så mycket som jag vet så har jag inte läckt något. därför skulle jag säga båda sitt rätt och fel men jag ber till er att ni ska kunna se detta från min sida då jag verkligen vill spela på unive och det är också där jag känner mig som hemma. Om jag har gjort något med misstag så ber jag så hemskt mycket om ursäkt men jag vill verkligen tillbaka till Unive. Så snälla 320 ta mig tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för Lall och powergaming då jag har lärt mig utav mina misstag och inte gjort om dom. Och jag kommer verkligen att tänka efter på detta och se till att detta inte händer igen om ni ger mig en till chans efter det är vilket jag ber er om. Det jag ber er om är en andra chans och jag vill verkligen utnyttja denna chans och ta vara på den tid man jag har på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte hur mycket jag hade kunnat göra annorlunda men jag hade kunnat försöka var mer försiktig så att om jag har råkat göra något med misstag så hade det kanske inte hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja massor och om jag får en till chans så kommer detta inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka