- Meddelanden
- 206
- Reaction score
- 7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob
Ditt discordnamn: Oge#2357
Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2007
Varför ska just du bli staff? Just jag ska bli staff för att jag vill hjälpa servern bli större samt hjälpa de ny rparna att lära sig hur man rpar för att det ska bli så bra rp som möjligt på unive då jag spelar mycket här och vill att Communityt ska växa större så att Unive kan bli ännu större. Jag vill också bidra med bra rollspels läran och ett trevligt bemötande i support. Ni borde också välja mig för att jag har mycket kunskap inom rollspel då jag har över 1000 timmar på rollspel av välutvecklad rp med god läran av mina misstag så att jag nu kan lära ut andra så som jag själv är lärd. Jag sitter ofta is support och hjälper till nästan hela tiden jag är online är jag beredd att ta support ärenden ochv bemöter de med ett rättvist bedömande där jag ser från båda parterna under bedömning men behandlar dom också med respekt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Under en vanlig vardag är jag aktiv mellan 5-7 timmar om dagen, på helger är jag aktiv mellan 5-9 timmar då jag har lite mer tid på helger. På mina lov spelar jag gärna mycket då min aktiva tid under lov är 6-9 timmar på en dag
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive lite till och från då jag har tröttnat på rp några gånger men första gången jag anslöt till dcn var ca 1 och ett halft år sedan. Men nu när jag börjat spela här igen har jag varit med sedan början av september
Har du tidigare erfarenheter som staff? Mina tidigare erfarenheter som staff är att jag har varit staff på 2 andra serverar, de två var ortenwave och bryggeriet.
Lite Komandon och vad de gör kommer nedan
/sv Man skriver i sv chatten
/setjob id Jobb nivå
/dv du tar bort ett fordon
/freeze id du gör så spelaren inte kan göra något
/unfreeze id du gör så spelaren kan röra sig igen
/bring id Du gör så spelaren kommer till dig
/goto id Du tpar till spelaren
/ban id dag anledning
/unban Hex id
/noclip Man blir onsynlig och flyger
/skin Menyn där du byter utseende
/toggleid id kommer över huvudet
/giveitem id namn antal
/givemoney id
/announce Viktiga meddelanden
/togglename ser steam namn över spelaren
/kick sparkar någon
/svban ban i 60 minuter
/clearinventory rensar inventoryt
/tpm så tpar du dig till en position
/revive du spawnar om
/spec id
/addkey (namn)
/v (fordonsnamn)
/ped id du ger pedmenyn till personen
/sc skriver i Staff chatten
/who id personens roller
/trust id delar medlems roll med personen
/detrust id delar inte medlems roll längre
/giveweapon id man ger en ett vapen
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Spelar inte så stor roll vikte område så länge jag kan hjälpa till med de 2 är dom jag helst skulle vilja jobba inom
Ditt discordnamn: Oge#2357
Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2007
Varför ska just du bli staff? Just jag ska bli staff för att jag vill hjälpa servern bli större samt hjälpa de ny rparna att lära sig hur man rpar för att det ska bli så bra rp som möjligt på unive då jag spelar mycket här och vill att Communityt ska växa större så att Unive kan bli ännu större. Jag vill också bidra med bra rollspels läran och ett trevligt bemötande i support. Ni borde också välja mig för att jag har mycket kunskap inom rollspel då jag har över 1000 timmar på rollspel av välutvecklad rp med god läran av mina misstag så att jag nu kan lära ut andra så som jag själv är lärd. Jag sitter ofta is support och hjälper till nästan hela tiden jag är online är jag beredd att ta support ärenden ochv bemöter de med ett rättvist bedömande där jag ser från båda parterna under bedömning men behandlar dom också med respekt.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Under en vanlig vardag är jag aktiv mellan 5-7 timmar om dagen, på helger är jag aktiv mellan 5-9 timmar då jag har lite mer tid på helger. På mina lov spelar jag gärna mycket då min aktiva tid under lov är 6-9 timmar på en dag
Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive lite till och från då jag har tröttnat på rp några gånger men första gången jag anslöt till dcn var ca 1 och ett halft år sedan. Men nu när jag börjat spela här igen har jag varit med sedan början av september
Har du tidigare erfarenheter som staff? Mina tidigare erfarenheter som staff är att jag har varit staff på 2 andra serverar, de två var ortenwave och bryggeriet.
Lite Komandon och vad de gör kommer nedan
/sv Man skriver i sv chatten
/setjob id Jobb nivå
/dv du tar bort ett fordon
/freeze id du gör så spelaren inte kan göra något
/unfreeze id du gör så spelaren kan röra sig igen
/bring id Du gör så spelaren kommer till dig
/goto id Du tpar till spelaren
/ban id dag anledning
/unban Hex id
/noclip Man blir onsynlig och flyger
/skin Menyn där du byter utseende
/toggleid id kommer över huvudet
/giveitem id namn antal
/givemoney id
/announce Viktiga meddelanden
/togglename ser steam namn över spelaren
/kick sparkar någon
/svban ban i 60 minuter
/clearinventory rensar inventoryt
/tpm så tpar du dig till en position
/revive du spawnar om
/spec id
/addkey (namn)
/v (fordonsnamn)
/ped id du ger pedmenyn till personen
/sc skriver i Staff chatten
/who id personens roller
/trust id delar medlems roll med personen
/detrust id delar inte medlems roll längre
/giveweapon id man ger en ett vapen
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Spelar inte så stor roll vikte område så länge jag kan hjälpa till med de 2 är dom jag helst skulle vilja jobba inom