Nekad Oge | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oge

Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad heter du på discord? Oge#2357

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Mån 2-4 tis 3-4 ons 2-4 tors 3-5 fre 4-5 lör4-5 sön 3-6 timmar om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? sep 01 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://easyupload.io/86fbmk bild finns i länken

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att hålla koll på servern, en serevrvakt ska se till att folk gör det som de ska ig som att t.ex inte lallar powerggamar osv. Men en server vakt ska där emot inte leta efter folk som gör fel utan de ska bara rpa vanligt men ska vara som en liten hjälpreda till alla staffsen då det blir väldigt jobbigt för staffsen att ta hand om allt själva. Alltså kanske en SV bannar en spelar och sedan så granskar en staff bannan som sedan förlänger bannen eller bara låter den vara så att staffsen inte behöver åka runt och specca utan istället granska SV bans.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern för att jag vill hjälpa till på servern samt underlätta för staffsen då det är ett väldigt stressigt jobb eftersom att det är mycket spelare på servern. Ni borde också välja mig för att jag är väldigt aktiv och spelar mycket då jag också kan hålla mycket och bra koll på servern. Jag har spelat fivem i snart 4 år och har 2000 timmar på fivem där av ungefär 80-90% av dessa timmar är på unive, med detta vill jag säga att jag har bra koll på reglerna och vet precis hur man ska bete sig som en SV. Jag vill också bli SV så att jag kan göra lätta saker som att banna/ kicka folk som lallar då detta brukar vara ett stort problem

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när folk abusear sina perms och detta är då oacceptabelt för att man använder sina perms till sin fördel , detta skulle kunna vara t.ex att man ressar sig själv i ett scenario vilket kan påverka ett scenario väldigt mycket. Det kan också vara att man kickar någon bara för att man är arg på spelaren vilket är helt oacceptabelt. Om det skulle vara så att någon är korrupt så ryker deras SV och spelaren åker på en stor ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka