Accepterad Oge | Ansökan till Servervakt [ Gaywi.G T R, Knugen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oge

Medlem
Meddelanden
206
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Jacob

Vad heter du på discord? Oge#2357

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 2-4 timmar
tisdag 3-5 timmar
onsdag 3-5 timmar
torsdag 4-5 timmar
fredag 4-8 timmar
helg 4-8 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? sep 01 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Uppgiften av att vara servervakt är att hjälpa till på servern och underlätta för staffsen. Men du ska inte heller springa runt och leta efter fel bara för att banna eller kicka utan du ska ta åter gärder om det skulle vara något som händer runt dig, som att t.ex dv bilar eller kicka lallare som inte kan bete sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag vill hjälpa till på server och underlätta för staff inom deras dagliga arbete så att de inte behöver ta hand om de lallare som kommer och går under dagen, då kan jag istället tänka mig att hjälpa till att hålla koll på server genom att banna/ kicka osv då en staff senare kan vidare granska bannan och sedan av göra om det ska vara en längre ban eller om det ska vara 1 timmas ban.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när du abusear din perms, när du t.ex revvar dig själv till din egna vinnst t.ex i scenario eller utanför scenario där du inte bör revva dig själv då blir det abuse. Det finns också fler sätt att abusea dina perms, du kan t.ex kicka någon som du inte gillar eller banna någon som egentligen inte hade gjort något fel men du bannar dom för att du har förlorat ett scenario. åter gärderna på de kan vara t.ex indragen sv indragen krim om du revvar i scenario men det kan kanske också leda till ban. När du revvar i ett scenario så förstör det både servers rp, din rp och scenariot.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka